A közfoglalkoztatásról és a közfoglalkoztatáshoz kapcsolódó, valamint egyéb törvények módosításáról szóló 2011. évi CVI. törvény alapján, a közfoglalkoztatottat egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) keretében foglalkoztatni kívánó munkáltató minden év október 31-éig bejelentheti a tervezett foglalkoztatás helye szerint illetékes megyei kormányhivatal részére, vagy a tervezett foglalkoztatás helye szerint illetékes település Polgármesterénél a következő év május 1-je és október 31-e között általa tervezett egyszerűsített foglalkoztatás helyét, a foglalkoztatni kívánt létszámot munkakörönként és a foglalkoztatás tervezett ütemezését. A megyei kormányhivatal minden év november 30-áig továbbítja a közfoglalkoztatásért felelős miniszter részére az összesített igényeket.

 Az adatgyűjtés célja az, hogy a közfoglalkoztatók a programjuk tervezése során figyelembe tudják venni a mezőgazdasági idénymunka közfoglalkoztatottak számára megnyíló helyi lehetőségeit.

Bővebben: